Tandemová výuka 2. A + 9. B

V úterý 5.11. žáci ze druhé a deváté třídy spojili své síly a učili se společně v rámci dvou vyučovacích hodin.

Tandemová výuka byla zaměřená na diferenciaci výuky, rozvoj spolupráce mezi ročníky, rozvoj čtenářské gramotnosti a digitální kompetence.

Žáci byli v první vyučovací hodině rozdělení do několika skupin, kde si společně četli komiks s názvem Pán vlků, následně vyplnili čtenářský arch a zhodnotili průběh hodiny. Ve druhé části děti, opět ve skupinách, tvořily života-báseň (předtištěný – báseň připomínající – záznamový arch o vybraném hrdinovi/hrdince), poté pomocí tabletů a odkazů z QR kódů dovytvářely příběh v aplikaci Padlet. Na výběr měly dvě varianty vyprávění, z nichž jedna části komiksu předcházela, druhá na něj navazovala.  

Společná výuka byla velmi pestrá, obě věkové skupiny žáků mezi sebou spolupracovaly, domlouvaly se a doplňovaly se, čímž vznikla velmi příjemná pracovní atmosféra. Pedagogové se rovněž dozvěděli spousty zajímavých informací – například manželka plukovníka si velmi přeje křečka. Doufejme, že jej dostane – třeba k Vánocům